Now the Rain Is Falling - Little Birdy

#早安曲#Now the Rain is Falling 来自澳大利亚的乐队Little Birdy,主唱Katy的声音很有特色,分明稚嫩的少女声线,尾音却有着烟熏般的质感,,唱起歌来的调调是即性感又无辜,这种声音就想身边同学自弹自唱的那种声线,干净、投入,一回想起就心里轻轻颤抖。

歌词:

Wait, my open eyes are sorry now

等一下,你看不出我的眼眸充满着对你的抱歉吗

You and me are in this together

我会与你并肩站在一起

I cry, I cry 'cause you're not here at all

可是我在哭,在哭,因为你不在

I cannot be the only one

我无法一个人生存

I am not last

我不是最后的

I am not the only one Sorry

我不是唯一的,抱歉

I thought you would grow

我以为你会成长

Everybody else needs somebody

每个人都需要一个人

I tune into love, then I see it all

Start to crumble

我陷入爱,看清了一切,开始崩溃

I needed your heart

渴望得到你的心

Baby I want you painted on my skin

I understand what you've become

亲爱的,我要你烙在我身上

我理解你为什么会变

But with love and life and trust and happiness

You'd be a fool not to know that you'd be missed

但是爱情,生命,信任,快乐

你一定知道你会被想念

I am not last

我不是最后的

I am not the only one sorry

我不是唯一的,抱歉

I thought you would grow

我以为你会成长

Everybody else needs somebody

每个人都需要一个人

I tune into love then I see it all

Start to crumble

我陷入爱,看清了一切

开始崩溃

I needed your heart for me, you

渴望得到你的心

Now the rain is falling

Now the rain is falling

Now the rain is falling

Now the rain is falling

下雨了

下雨了

下雨了

Wait, my open eyes are sorry now

You and me are in this together

I cry, I cry 'cause you're not here at all

I cannot be the only one

等一下,你看不出我的眼眸充满着对你的抱歉吗

我会与你并肩站在一起

可是我在哭,在哭,因为你不在我无法一个人生存



评论
热度(7)

© 白思放 | Powered by LOFTER